söndag 31 augusti 2008

Har inga bilder:/

Men, gud, jag har inte fotat på länge nu förutom sjöbonäs så jag har typ inga bilder o visa er eftersom jag har lagt in as många innan:P hehe, så idag ska jag ner till sjön o fota lite grann o kanske i skogen med om det nu inte börjar regna.:/
Jag har hunnit läsa lite idag med, jag har inte hunnit läsa så mycket och i somras kände jag bara inte för det så nu började jag igen med "Godnatt mr Tom" den e verkligen bra, lite sorglig men verkligen nra, men jag ska inte säga för mycket jag tror att både Fanny o Emelie läser den i skolan så det e nog ingen bra ideé.
Daimen igår var jätte god om ni nu vill veta.:D Haha.
Idag senare ska vi nog bort till Lotta . Familj med :P
Hoppas det e okejj? Hehe..:D
Nu ska jag käka lite frukost, hade bra! Bye*

1 kommentar:

emelies blogg sa...

Våran bok ska vara utläst på fredag :S :/