tisdag 2 september 2008

5 april:P


April,Maj, Juni, Juli , Augusti.. och på Fredag så är det ett halvår sedan jag la upp mitt första inlägg här inne på bloggen.
Tiden har verkligen gått fort, i början var man ju lite konstig nu när jag har tittat tillbaka på mina äldsta inlägg xD
Jag la bara in bilder, och skrev ingenting nästan. Hehe.
Hur länge har ni bloggat? Jag vet att Emelie började strax efter mig, och mamma strax innan mig^^
Så vad har ni gjort denna kväll?
Eller ja, dom flesta vet jag ju vad ni har gjort. Lina fyller ju 25 år, Grattis!
Så hela familjen var där och hälsade på, utan att hon visste om det. Jag hade bakat 2 kladdkakor. En blev uppäten, + den som Helen hade bakat, så två st slank ner.
Inte bara i min mage såklart...:P Haha.
Nu ska jag sätta mig ner i sängen och plugga det sista inför spanskan imorgon, har inte alls svårt men.., det e ju bäst att börja i tid så man vänjer sig:
Plaza- Torg
Playa-Strand
Tacos-Maträtt
Tomatas-Tomater
Señorita-Fröken
Mañans-Morgon
Tango-dans
Fisesta-festa
Siesta-vila
Sen vad jag kommer ihåg så var det nog inget mer. Ha en skön sömn nu, så skriver jag mer imorgon;D
Natti!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Jag gjorde mitt första inlägg i min blogg i juni 2007.....kors då...över ett år sen. Tiden går....

Ja vad har jag gjort i kväll, skrivit en ansökan om jobb på moga i köket....Tänk du om jag får det....då ska du få käka så spenaten sprutar ur öronen på dig....haha...Håll tummarna...

Lena50 sa...

jag tror jag gjorde mitt första inlägg i april 2008, och det är jättekul....

emelies blogg sa...

Jag skrev mitt första inlägg den 6 april 2008 :D