onsdag 3 september 2008

....

Hej!

Jag såg att Lotta tog hem priset för längsta bloggen:D Grattis.
Ett litet äckel tog mig på röven ida i skolan.. Jag sparkade till honom;P
Rätt åt honom.
Annars var skolan urbra som vanligt, fast läxor gar det ju ramlat in några :S
Matte, läxa 1-2. Sen hade jag fysik men eftersom jag är så duktig på lektionerna och lyssnar så är den redan klar i skolan så där slapp jag det:P Så efter fikat låser jag in mig på mitt rum och pluggar matte:P TRÅÅÅKIGT. Men för att hänga med lite grann i matten måste jag det. Även om MK sa att han stuntar i vilken sida jag e på, han bryr sig om kunskapen, som inte heller e så bra hos mig kanske ;D Hehe.
och duscha, dammsuga.. ush, jag hinner inte sitta här mer ;P

Har det bra! Heejdå

1 kommentar:

emelies blogg sa...

HAHA du sparka honom!! hihi så kul :D