onsdag 3 september 2008

Idol= HÖST!

Yees nu e hösten igång. Idol går just nu på TV:N. Men med en ny jury.
Så nu vill jag bara att löven ska gulna.:D Hehe.
Och så har jag ju suttit inne på mitt rum nu i två timmar och pluggat matte. Så nu slipper jag sitta inne hela dagen imorgon och plugga. Eller jo, ska träna lite till SO förhöret på fredag, men det ska nog gå bra, har ju övat som en tok här hemma på "seterra" så nu hoppas jag på ett lyckat test.
Sedan på fredag får jag inte glömma "påseendelappen" till fotografen, ush, tänk om jag glömmer den, ni får påminna mig ni som kan och kommer ihåg:P

Ajja, får inte glömma, ber mamma att skriva på den nu så jag kan lägga ner den i väskan med en gång;P Haha, eller imorgon. Får la se vad vi hinner.
BTW jag slapp dammsuga idag eftersom jag bakade igår.
Så nu efter idool ska jag ut med Harry och sedan duschen;P

1 kommentar:

Lotta sa...

Javisst är det kul att idol har börjat igen......härlig jurry