fredag 5 september 2008

Äntligen freedag...


Yes, en helt slutkörd My har just kommit hem från skolan och väntar nu på att hennes mamma och systerdotter ska komma.

Så nu e det äntligen Fredag.

Ja nu kommer ju den stoora frågan, hur gick fotofgraferingen?
ETT ORD!- dåligt. En bild blundade jag, en gapskrattade jag på och en log jag inte alls på.:/ Hur kommer detta bli..humm...
Men annars gick det bra! Hehe.
Emelie har smittat mig med sin förskyldning så nu värker det i halsen som bara den. O jag hann inte köpa halstabletter heller för våran längsta rast var typ en kvart, och jag hade glömt pengarna hemma:/
btw, provet gick nog rätt så bra trots allt. Länderna satt la bra, och huvudstäderna var lite problem med, men det ska nog funkad det med.
Bussen idag hem var jätte rolig också, Det var ca 7 st som satt i bussen, längst bak satt Jag Ida och Oskar,och där satt vi och skämtade och pratade,skickade musik med. Kul:D Eftersom vi har varit klasskamrater innan så var man som vanligt:D
Men nu ska jag käka en macka.
Snart kommer ju Tindra o Mamma, så på kvällens meny står det :LASANGE! <3<3<3
Jo, och det e ju mamma som lagar den så ni vet, inte jag, för det e ju sååå viktigt att veta det, right mamma?;)
Och Anders ? Såg du när jag vinkade till dig i bussfönstet? jag satt längst bak:D

5 kommentarer:

Lena50 sa...

Tyvärr var det bara din mamma som kom, Tindra är superförkyld :(
Hehe, ja du kan få göra lasagne om du vill....men du vet att jag gör väldigt GOD lasgne (kallas skryt)
Jag gillar det fotot...jättehäftigt!!!:)

kramiz Lina!! sa...

Rolig bild!!! Tycker du ska bli medlem på fotosidan du med... du tar ju jättefina kort!!!

Anonym sa...

Javisst såg jag att det var någon som flaxade med armarna bak i bussen o det kunde man väl anat att det var du, men det gick inte se genom rutan...o jag vinkade tillbaks 2 gånger!

Lotta sa...

Synd inte Tindra kunde följa med hem.....hon hade nog velat egentligen, men inte orkat. I em så fick hon till och med feber, men ni får ta det en annan dag......Korten blev nog bra:) Och jag håller med Lina, kortet är häftigt.....

emelies blogg sa...

jag tror att skolkortet kommer att bli bättre än vad du tror, det är oftast så :D