torsdag 4 september 2008

Hoola

Heej.
Snart fredag.
Fredag = FOTOGRAFERING :/
Fredag = PROV PÅ EUROPA.
Blläblääblää.
Och det värsta är att fotograferingen är kl halv 2 på efter.m.
Och provet är på för.m.
Och när jag känner mig stressad eller nervös ( oftast under ett prov eller förhör) så drar jag fingrarna genom håret, eller bara pillar i det. Då kommer ju frissan förstöras. Ussssssshhh!
Så inga fingrar genom håret imorgon My.
Så nu efter detta inlägg gäller för mig.
Duscha- inte håret det tvättar jag i morgonbitti.
Dammsuga:/
packa upp mina väskor och göra klart matte betinget
( på tal om matte , jag ligger före med läxorna, men efter med betinget:/ )
Välja kläder (och hur jag ska le) tills imorgon.
Välja kläder ( och hur jag ska le) Inför Tisdagen då klassen ska ta kort.


Men nog med det, regnar det hos er? Här öser det ner..o jag o Emelie har varit ute och sålt jul tidningar, eller inte jag, jag var så snäll och hängde med Emelie runt i alla husen.
Annars det vanliga, skola,skola,idrott,skola,skola,
Hehe.
Sen imorgon, det glömde jag säga,
Tindra kommer ju imorgon:D
Så då kommer det nog bli mkt spring här:) Sen ska jag ta hand om henne på lördagen, för att mamma jobbar ju.
Lördag-Ta hand om Tindra som sagt, och sedan på kvällen ,Kräftskiva här ute på altanen:D
Söndag - VILDAG . Då ska mamma ,Lotta,Lina och Emelie och några andra till scrappmässan, men inte jag, jag scrappar ju aldrig så jag slutar helt typ. Så jag lägger mina pengar på fotograferingen.
Då blir det en heldag, alltså verkligen en heldag, Från typ 9.00 till 17-18 tiden:D
Jag ska ta det lugnt, vara med Harry men jag har bestämt att jag inte ska vara med någon kompis. Det är den enda dagen på hela veckan jag kan sova ut så jag ska ta vara på den.
Elle ja, jag kan ju nästan sova ut på Lördagen med, när Tindra e här, jag kan ju sova till kvart i nio iallfall:D


Nu ska jag rusa vidare och fixa inför morgondagen, dammsuga och packa, läxor, så det blir nog ingen IDOL för mig ikväll:/

Ha det braa. Pussheej

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

Jag vill att du ska hänga med på mässan, du och jag hade så kul sist :( men jag förstår

Lotta sa...

Vad är betinget????

Ja hur ska du le??? Finns många sätt att le på....Gör som Tindra...lägg upp världens tillgjorda flin:) Det borde du kunna, du har ju lärt henne det;)

Här regnar det åxå...
Jag kikar gärna på emelies jultidningar.....se om jag hittar nåt intressant..

Nu ska jag scrappa....trodde du inte va...hehe...