måndag 1 september 2008

Fotografering :P


Hmm.. fotografering på fredag och Tisdag.
vet inte riktigt vad jag ska ha på mig eller över huvudtaget hur jag ska se ut :/
Fredag ska jag ta kort för kamrat stödjare, och fredag ska alla ta kort :D Piiiiiinsaaamt....:/
Idrott idag med, friidrott... inte så kul, men sen körde vi någon freespie grejs med, det var verkligen as kul:D
Sen hade vi 90 min SO idag, det handlar om geografi , eller rättare sagt Europa, det har vi förhör nu på Fredag så jag måste plugga, plugga, plugga, plugga. Och så har jag matte med så, plugga,plugga,plugga,plugga.....:P Haha.
Vet ni? Jag köpte en miniräcknare idag med:D Coool, och väääldigt stoor. Men MK sa att den kan man andvända i gymnasiet med. Den kostade 100 kr men i bokhandlen i svenljunga kostar den runt 179 kr tror jag:/
Onej, nu ringer en försäljare, jag svarar inte :P HAHA...
________________________________________________________________
Nu har jag ätit marcarooniees och ska snart ut med Harry, dammsuga och fixa lite matte läxa och plugga på "Seterra".
Så nu hinner jag inte skriva mer här, Ha en skön kväll så skriver jag mer ikväll , eller imorgon:D byebye**

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Ja, vad ska du ha på dig......hmmmm.....du blir säkert fin på korten :D
Jaha, nu gäller det att plugga, men var är du nu...kl är halv åtta och du är ute och ränner på byn...läxor va det ju!!! :/

Lotta sa...

Nä du, VAD ska du ha på dig....Du har ju inga kläder att välja på heller....hmmm.....Och fyyyy så pinsamt att ta kort sen då....usch, stackars dig...hehe