lördag 6 september 2008

Jaha, Emelie du lyckades!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emelie lyckades iallfall, det blir ingen mysdag för mig själv, jag hänger med på mässan iallfall, för att emelie ville det, så jag e smak rådoch packåsna till er alla nu medan nu shoppar på:D

Haha, för jag känner inte heller för att vara hemma imorgon när alla ni är borta heeeeeela långa dagen. har ingen o prata med eller ngt :/ Haha.
eller jo det har jag ju, dom andra tjejerna som e hemma ,men emelie ville så gärna det så...

ser ni min mall, den blev jätte konstig, jag ville byta bild där uppe men då blev det jätte konstigt. Som ni s´nu ser på min bild så är inte den hel:/
Då efter ett tag provade jag att byta mall, ja gissa vad som hände då?
Jo länkarna till era bloggar hamnade ju längst ner o då byte jag till varje ( allvarligt jag provade alla mallar) men dom stannade där nere.
Dumma jäkla blogg - ursäkta ordspråket.

Nu om ngt helt annat, Kräft skiva ikväll då så det blir nog många roliga bilder:D Lägger in dom kanske imorgon kväll då, efter mässan:P
Jag har ju inte fotat på ett tag så nu passar jag på ikväll:D

Ha en skön kväll! Hejdå

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

haha jag lyckar alltid ^^

Lena50 sa...

Jag tycker din blogg och kortet blev jättehäftigt :)