lördag 30 augusti 2008

Lena PH

Gissa vad lilla mamma , och alla ni andra säkert sitter o kollar på? Lena Ph och Orup eller hur dom nu stavas. Så här i köket sitter jag ensam... alldeles ensam...
onej... nu sjöng mamma med också, och konstaterade att orup e lik Morfar (efter som jag o morfar e lika som bär förutom att han e kille , icke jag, iallfall, alltså e jag lik honom med) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Hahaaa... men sa jag igår att innan jag föll in i min sömn på eftermiddagen, så blev jag så otroligt sugen på daim... men då orkade jag inte åg upp efter min mobil så jag bad mamma att köpa hem det idag?Inte? okejj men nu så snart blir det daim kväll:D Mums.
Imorgon bär det av mot stranden t för att fota istället för idag, jag hann inte idag, jag var en stund med Fanny, vi kollade på B-matchen här på Stråvi. Högvard förlorade :( Synd.

Nä nu ska jag mumsa på mina daim:D heejdå

1 kommentar:

Lotta sa...

Vo missade Lena PH och orup....vad synd......Jaja, Daim....mmm...det är inte fel:)