måndag 25 augusti 2008

Snacka om roligt:)


Wow, så rolig idrott har jag aldrig varit på, idag med MK så hade vi friskis och svettis.
Lite små pinigt i början men sen körde man på, verkligen skit kul:)Hoppas på att göra det imorgon med.
Vad har hänt hos er idag? Jobbat? skolan? Hemma?
Skolan idag hos mig var jätte skojjig. Framför allt idrotten.
Plus att vi tjejer i klassen börjar komma lite nämre varanda, och äntligen börjar vi skojja och arbeta tillsammans:P
Och nu känner man sig inte lika liten längre i skolan ( Förutom då att man bara har gått där i ca 4 dagar) haha.
Ingen nia hitills som har hoppat fram o skrämt oss.
Ja just det, 9 september = skolfotografering. Kul, men också så himla pinsamt, ALLA kommer få se en i skolkatalogen.
SNÄLLA GUD, GÖR SÅ ATT JAG INTE BLUNDAR,AMEN!!!!!!!! ( eller över huvudtaget ser dum ut )
Jaja, men först så är det snart dags för.... * trumvirvel*.........SJÖÖBOOONÄÄÄÄSS!
Min klass och parraklassen ska åka till sjöbonäs och vara där från Tors-Fre.
Man kommer bada, leka massa lekar, paddla kanot, Jogga, sova, äta, skojja, m.m.
Längtar sååååå! Vi kommer nog ha det kul! Förutom joggningen då. Men man för väl kämpa på.:P
haha, vet ni vad mamma har gjort nu? Jo, en ......*trumvirvel* (igen) ............. äppelkaka, med vaniljsååååååås!
Ha de underbart till imorgon. Hejdå!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Ja, vad tror du jag har gjort idag....JOBBAT så klart...blääää....Kul att du tycker det är kul i skolan......och hoppas Gud hör din bön:)

Lena50 sa...

Måste du påminna mig om att du ska paddla :/....hemska tanke....

emelies blogg sa...

äppelkaka? blääääääää
kul att ni har kommit närmare varandra (glöm inte mig bara) :D