tisdag 26 augusti 2008

Tisdag

Shaa!

Vad gör ni? Jobbat idag igen? Jag har haft en otroligt bra dag. Otroligt rolig idrott, och för övrig en bra dag, spanskan blev inställd så då hade vi en massa tid åt att bara flamsa... och det gjorde vi.... NOT! vad tror ni om oss?! Vi var så snälla och gick ner till matsalen och smakade på maten. Okej, så snälla var vi inte, för att våran mattid började kl 12.30, och det skulle vara lite sent, så medan alla andra i våran klass satt o pluggade gick vi ner och smög oss in i matsalen med det gänget som skulle till sjöbonäs, så där satt vi, ner sjunkna i stolen:P och klockan var ju bara kvart i 11! Haha!

Vet ni? Jag har inte fotat på några dagar nu bara för moga, och just nu när jag läste Linas blogg om att hon hade fotat fick jag en himla lust att gå ut o fota, så jag tog med mig kameran och jag hann inte ut ur mitt rum fören regnet helt plötsligt öste ner..
skit också, så fort det slutar ska jag ut. Eller så blir det imorgon.Haha. jag vill inte att det ska regna. Visst man kan ja asss fina kort då med, men jag känner inte för att bli dyngeblöt:/

Ha en bra kväll i spöregnet.
Läs en bok:D