onsdag 27 augusti 2008

one more

Hejsa, ett inlägg till hinner jag. Kände mig lite stressad i de andra inlägget:P
vet inte varför, men ingenting har jag fått gjort på denna tiden, eller jo, jag har duschat och målat naglarna. Inte packat eller nått annat, men det måste jag göra nu snart med.
Nu laddar min mobil med, så om ni vill ngt imorgon, smsa på bara:D
eller ja, inte hela tiden, men någon gång får ni slå en pling:O
Det känns som om jag måste packa men jag ligger så skönt här med datorn i sängen så inte riktigt än. xD .
Hehe, men nu har jag ju inget o skriva om heller, eller jo, vi hade våran första hemkunskap idag, vi gjorde smulpaj och äpplen i botten. Muums, fast min grupp gjorde lite fel, ni förstår att köket e nyrenoverat så injgen har andvänt ugnarna än så vi var dom första. Hehe, men då missade tjejen i min grupp att sätta på den så den var iskall när pajen skulle in, men det löste sig. Haha, nu lät jag väl som om jag skyller ifrån mig, men det vcar hon som hade ansvaret för det, jag hade för äpplerna xD Haha, madde för att smöra plåtarna m.m:D Haha
Nu ska jag packa,byebye

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hoppas ni får kul och att det inte regnar lika mycket som det har gjort på oss nu när vi hade lekar och sånt i skolan.....Vi spelade bandy i ÖSREGN.....men kul var det och mitt och Tindras lag vann....så klart...jag var den som passade till hon som gjorde målet....så jag var assist..hahahha..Så jag hoppas det är uppehåll och att ni får flamsa hur mycket ni vill:)

emelies blogg sa...

Bläbläbläblä för äppelpaj

emelies blogg sa...

svar på din komentar: jaa vi dansada, fast vi har gjort det jätte mkt innan så vi kan dom flesta danserna, och ja det är kul :D