fredag 29 augusti 2008

tröööööööööt *gäääsp*

Ojojoj. Är verkligen ur trött nu efter sjöbonäs. Ush, har bara sovit i två timmar ca. Man skulle väl vara tyst vid... nja när var det, halv 12 tror jag, mn vad tror ni om det? Haha. Massa folk (jag var inte med) var utanför mitt rum, så jag o Madde flyttade in en stund och satte oss hos några kompisar som inte heller var med i ståhejjet. där inne satt vi i nån timma kanske, men sen när vi hade bestämt oss för att sova så var dom fortfarnade utanför mitt rum så jag flyttade in till Madde och sov där inne. Så några killar sov i min säng istället för mig xD
även om killarna hade en egen stuga en bit bort:P
Men annars hade jag verkligen as kul, vi hade massa aktiviteter mot parraklassen, och vilka vann tror ni..? Ha...ha? 7E såklart:D Haha, men jag e så¨hilma hungring med så nu ska jag koka lite.. *doodooodoo* ..........pasta! Haha

Ha en bra dag :D Jag ska vila! Hejdå

Inga kommentarer: