söndag 24 augusti 2008

Resturang och spel:)


Hej!
Vaknade nyss, eller nja.. för en halv timma sen gick jag upp om man nu säger så.
Eftermiddagen och kvällen igår var verkligen jätte kul!
Maten var god, men ingen glass fick jag :P Haha
Men hon som serverade oss var ju inte världsrolig, Finns ju roligare människor, (då menar jag ju mig och min familj;O) Haha.
Och sen på kvällen när vi hade hämtat voovarna och kladdkakorna som jag hade bakat åkte vi hem till Lotta. m familj och hade en spelkväll. Herregud var det var kul:D haha, " Med andra ord" heter det. Haha,det går ut på.. nja ni hör ju på namnet, man ska förklara ett ord med massa andra ord.
Jag kom i säng vid kl 2 i natt.
Mamma vet jag inte XD
Skola imorgon då, :D Förutom idrotten, och dansen-.-
Men annars e det kul:)
`Vet ni vad jag ska göra nu?
Dammsuga...:/ Haha, ha det så bra nu! Byebye

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

vi sitter i bussen i morgon! punkt slut! //komentera min blogg :P

Lena50 sa...

jaaa, vi hade ju sååå kul, maten var underbar och det är ett mysigt ställe.
Spela med våran familj är ju helt galet kul....