söndag 20 juli 2008

Hemmaaaa.....!

Hej på er !
Hemma igen. Kom hem för en ..nja, timma sen kanske, jag har haft det bra, och roligt , men både jag o Harry tycker att det e ganska sköönt att komma hem igen, även om det bara var en helg, man saknar väl sin säng,sina andra djur(jag pratar inte om dammråttorna under sängen) och jag e tvungen o säga det.... man saknar väl mamma lite med ! haha:)
Men iallafall. Jag kom hem till Farmor vid ...13.00 var det nog?! Och pappa kom kl 15.00 så jag o Farmor var ensamma där en stund.
När pappa hade kommit jaa, vad gjorde vi då?
Ja just de! Vi fikade och sen knallade jag o pappa ner till vad ska man säga.."Torget" och gick in på -Zeb o sofi- jag gick till sminket och kollade och såklart fastnade jag för ett orange naglack.
pappa var o kollade efter en födelsedags present till farmor (Farmor hade redan fått sin av mig, - ett studio kort på mig) Pappa fick också ett kort av mig:) Jag fick ett vinglas och 250 kr av farmor, pappa fick jag 500 kr utav på min skolavsluting- men nu har vi tappat ämnet häär.
Jag tänkte att jag kunde ta min 50-lapp som jag fått utav farmor och köpa det naglacket dagen därpå, men de köpte pappa till mig istället, så jag köpte ett till Emelie, hon frågade om jag ville köpa ett sådant till henne.
EMELIE ! 50 KR! haaha skojjade emelie ingen brådska!
Sen har det inte hänt mer, vi pratade mest och åt XD Haha, Harry var jätte duktig hela tiden.

Men nu ska jag inte sitta här mer tror jag , nu börjar de kurra lite i magen!
Hejssvejs!
/My


3 kommentarer:

Lotta sa...

Vad mycket stålar du har fått=) Bra va?? Orange nagelack...hmm...är det snyggt? Ja det är det kanske=)

Lena50 sa...

Bra, att du fick pengar i försenad födelsedagspresent, så kan du shoppa loss, när vi åker till Borås :D KUL att ha dig hemma :) :)

emelies blogg sa...

my, my, my, my, my, jag har faktiskt 50 spänn :) ring mig!!