lördag 26 juli 2008

En eftermiddag med Tuva:)

Guten dag! Hola! Hej! Tjeena!
Jag o mamma kom nyss hem från familjen johansson;) Vi har passat Tuvan idag medan Lotta, Gunanr och Tindra fiskade ute i vita sjön.Jag tig några bilder på TUva idag med ! och på mamma men det fick jag inte ha kvar... mm gissa varför?!

Klart tuva badade idag i denna värmen:) Där satt hon länge o lekte:)
Som sagt...
Aww, lilla haryy hade de så gött i skúggan ;P
Sedan hoppade vi studsmatta:)
Tillomed lilla Tuva kan sätta sig på rumpetussen!:)

Plask.

och såklart fikade vi med:)

Imorgon ska vi grilla nere vid stugan , och spela minigolf.!
Torsdag kommer Tindra och sover över, jag tänkte att vi kunde gå ner till campingen och köpa glass och kanske bada lite?!

Nää .. vet inte riktigt vad jag ska gör anu, men jag har inget mer o berätta!
Bye hejdå ses! /My


1 kommentar:

Lena50 sa...

Ja, min lilla Mysan, visst hade vi en härlig eftm med Tuva, så roligt och skönt väder.
Dina kort (alla) är superfina, som jag sagt innan du ser motiv där inte andra ser det....en gåva :)