torsdag 24 juli 2008

humm... torsdag?

Hej.
Det är torsdag? Eller hur, ja de e det:)
Lakris e här idag med:) Senare kommer Lotta, Tindra Och Tuva och badar, ( redan nu halv elva var det.. ja . 27, 7 grader) NÄSTAN 30 GRADER! Så underbart:).....
Gud jag e astrött, vi sov ju i tält i två nätter, somnade kanske 1-halv 2 varje natt och vaknade kl 7-8 på morgonen, igår kväll somnade jag ungefär nja... 12.halv ett på natten och så vakande jag av att mamma började banka på min dörr med dammsugaren..:) Fast de e ju bra, då somnar jag tidigare i kväll:p
Nu är det 27(!HJÄLP!) dagar kvar... ush..:P Hha, det var ett ush, fast på ett bra sätt.
Pappa påminde mig om en grej som jag inte velat tänka på, VART SKA VI?
Första dagen, man kliver av bussen, går in i skolan, sen.. vad, gå in i klassrummet?! Tänk om det sitter några andra ungar där? Typ .... 9:or???? Ofyyyyyyyy, pinsamt... Men jag o Madde får väl hoppas på att Maritn Berg dyker upp direkt innanför entrén:P Kanske , kanske inte..:P
Hoppas,hoppas, hoppas, hoppas, hoppas;)
Nu ska jag gå o plocka in min tvätt( Mamma sa det :´/ Buhuuuuu)
Ha en brraa daag :) Glöm inte solskyddsfaktorn, det gör jag säkert! :) Haha

hejdå


Inga kommentarer: