onsdag 23 juli 2008

Bilder:)

Hemma.
Och nu e jag trött som f*n. Visserligen somnade alla tre väldigt tidigt igårkväll men ändå, sover la inte så bra i tält.
Harry var ju med inatt med, har var jätte duktig, sov hela tiden, Nästan.:) Här kommer några(!) bilder från övernattningen som jag har tagit som vanligt med min.... mobiiiil:)

Här är ett.... gosedjur, vi kidnappar honom ser de ut som:) Haha, (Så mörkt var de i tältet i natt:P Haha )
Vi sitter i emmas trappa och , ja vad gör vi?
Den viga Emma klättrade upp i ett träd:)
Både i förrgår och igår var vi nere o badade... 24 GRADER i går.:) Skönt, vi åkte ner på morgonen vid.. Ja halv nio, och vi var ensamna där nere!
Bryggan:)
Senare på kvällen:) - de e jag.. jag ser ut som ett spöööke ;)
hehe, samma som innan:)
Vi och några till skulle ner o spela fotboll, men just då var det helikopter uppvisning.. woooooow! - hehe
vi skulle impa på tyskarna (ironisk) så vi gungade -ssssåååååååååå högt:)

Både jag, Harry o Madde ville ut till friheten:)


Nu vill jag inte sitta här mer. Ut till soolen:)

hejdå! ha en skön dag!

1 kommentar:

Lotta sa...

Du är så duktig på att ta kort, då lär väl bli fotograf.....dom där korten på bryggan/sjön....dom är jättefina:) Sen är det ju lite "tokbilder" åxå men det är ju kul det med:)