torsdag 24 juli 2008

Sjön , en hel dag:)

Hejsan på er:)
NU har jag varit vid sjön nästan hela dagen. UR sköönt:) Ungefär 24 grader vid bryggan.
Först vid , jaa... halv två-två så åkte jag ner till sjön med Emelie och var där med henne tills kl sex. Lotta m familj var där nere med så jag fikade med dom och lekte en stund med barnen i vattnet men , bryggan ropade mitt o emelies namn så vi gick dit.
Sen skulle emelie äta så hom åkte hem , jag med. Jag t och precis då smsade Madde och frågade om jag ville med emma och henne ner o bada -(så klart jag ville)
Så nu, halv tio kom jag hem från badet...Haha:)
Imorgon bär det kanske av ner mot sjön med, få se, Lakris är ju här med, ska kanske passa henne:)
Nää, ska kolla in era bloggar sen så ska jag ut med Harry Barry!

P.S. bilden är tagen nere vid bryggan för nja.. en timma sen kanske!:)

Hejdå Puss oKram

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

Jag hörde aldrig att bryggan ropade :O ;) <3

Lotta sa...

Ja, till och med en badkruka som jag tyckte det var gott i vattnet....DÅ är det varmt.