fredag 25 juli 2008

Bilder XD

SOVA!
Nu vill jag sova, men tänkte visa lite bilder för er först, som innan har jag o Emelie tillbringat den större delen av dagen med att vara nere på stranden.
Fast ush.. kallt var det idag. I Vattnet iallafall:) Lotta m. familj var nere idag med:) jag o emelie gick o hälsade, pratde en lite stund och gick till bryggan - de e roligare vid bryggan, vid stranden är det så himla långgrunt...

Njaa.. lite brun har jag ju blivit, mamma tycker inte att jag e lik mig själv där. Emelies solglasögon, - cooooling:)
Wierd blomma:)
Som alltid tar jag upp mot solen! älskar att göra det:) Blir nästan alltid så kul reslultat! Haha
Sol nedgång vid bryggan- igen:)
Såå nu, ska jag sussa!
Imorgon , ja, vad händer då. Jo jag tror att jag o mamma ska passa Tuva då. hehe. så I morgon eftermiddag bär de av till aveholm:)
Sen på söndag blir de grillning vid grillstugan här nere! kanske ett bad då med eller vad säger ni?
Men nu ska jag sova! Natti på er!

1 kommentar:

Lotta sa...

Som vanligt fina kort. Din mobil tar jättebra kort och du är en duktig fotograf:)
Ja, ta med baddräkt på söndag så kan du bada lite med Tindra. (om hon nu vill bada och om vi hinner....)