söndag 20 juli 2008

...:)

Tjaoo:)
Kom nyss in, jag o Madde var ute o gick sen kom Emma så vi gick in till henne, och hade väldigt skojj- madde om du läser detta "Baddräckten" haha, vi hade så roligt åt det:)
Så kl tio kom jag hem o fick en liten blängning utav mamma, haha men sen var det inte mer med det. Haha...
Nu tittar mamma på någon klassisk Hajfilm, nu har jag en fråga- är det verkligt att en kille som sitter i en hög båt och plockar upp en stooor stoch och sen hoppar en haj upp och biter av honom armen och de ända han skriker är :aaaoooo aaaaaaooooo, men han verkar inte ha några större problem haha, en annan skulle ju svimmat av eller döööttt! men sen iallafall dog killen av att hajen hoppade upp och bet sönder båten och drog i honom! Haha verkligt?!
Men nu ska ni få se lite bilder! Snart ska jag sussa kudden med!
Sov så sött allihopa!

Jammie:) jag tänkte vara lite sommrig så jag tog en skål, band Harry vid ett trä och plockade jääääätte mkt vinbär, sköljde dom, hällde på mjölk och socker! Mums:)
Här ser ni det oranga naglacket..snyggt?!
Haha, egooooooo! :D
Jaoo, visst e de niiiice, pappa gillade de inte men, hehe , alla har olika smak, mamma tkt att de var coolt, Jag med:) Haha ovanligt iallafall, första gången jag såg de på någon som hade de var på den coola stil ikonen - RIHANNA:) Gillar henne verkligen:)

Suusa kudden:) Natti

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ja, men det var ju läckert med orangen nagelack=) Trodde jag inte. Och HUUUUR mycket socker har du på dom där vinbären för att kunna äta det??? Det är ju surt som bara den ju......bläää. Smaken är som baken.....=)

emelies blogg sa...

jag ääälskar naglacket!