måndag 28 juli 2008

Rolig kväll vid grillstugan!

Tänkte lägga in några av mina bilder från grillningen igår. Riktigt kul var det, - även om jag kom sist på minigolfen:P Men men , sedan på kvällen så fick jag förklaringen varför jag inte spelade så bra.
I tidingen "Söndag " läste jag mitt horoskop och då stod de: spela inga spel! HA! Hehe..:)


på kvällen:)
jag stod länge o lekte med min mobil vid vassen!
Hehe, en fot. Men om ni kollar riktigt noga ser ni också fågel spår PÅ foten:)
Innan vi åt!
My *hjärta* Tindra
Tuffingen Tindra satt o väntade på mat!
hehe vassen xD
vassen...
Tindra kollar ut över havet.. jag menar sjön:)
Coolingar!
sen var de ju många mer kort men , orka lägga in dom...
Nu ska jag upp till affären och handla korv till middag! ha en skön dag!

hejdå!/My


1 kommentar:

Lotta sa...

Som vanligt.....kanonläckra bilder. Måste norpa några av dig en gång:)
Ja visst hade vi kul igår...jättemysigt.