tisdag 29 juli 2008

Hej!

Ville bara säga tt de e 22 dagar kvar nu:) Haha, till moga asså!
Vad gör ni? jag har nyss duschat, ångrade de lite , för om jag åker ner o badar íkväll blir jag lika smutsig- eller inte smutsig men vet inte riktigt vad jag skulle skriva. Hehe.
Nu lyssnar jag på The voice i mitt rum medan jag sitter här o skriver lite. Ska inte skriva mkt.
Vet ni? Jag har växt 2 1/2 cm sen i slutet av april /Maj ngt sånt när jag mätte mig hos skolsköterskan! De e mkt tycker mamma, men två cm... låter inte så mkt...Haha kanske de e..
Jaha, vet inte riktigt vad jag ska göra än, Madde e inte hemma inte Emelie heller...Jag vet inte om Emma e hemma.. Jag vill BADA! hann ju itne bada igår heller, har inte badat på två dagar och i denna värmen måste man ju de!
Ush de e för varmt. men som Emelie sa, man ska inte klaga på detta vädret nu när de änlitgen är så varmt o skönt:)

Inga kommentarer: