torsdag 31 juli 2008

Djurparken here wee come X]

Heey:)
Idag har Tindra varit här och nu sover hon i mitt rum. Vi har haft en rolig dag. Först kom hon vid.. nja halv två kanske?! Vi åkte upp till Lakris -Lotta skjutsade oss- och sedan bar de ner mot stranden:P
Badade och gick upp efter en.. 20 minuter kanske. Tindra började frysa.
Vi tog En bulle och en glass -Haha ja, jag vet vi är ganska...onyttiga;P
Så där satt vi och åt i en halvtimma kanske. Vi såg Emelie o Anna, hennes kompis men jag tror inte att dom såg oss, vi satt lite undangömda i ett hörn,( Försökte gömma oss från getingar) Haha men dom hittade oss...
Imorgon ca kl halv 9 kommer Lotta o hämtar mig o Tindra då ska vi till djurparken. Ska ta kort:) Så de kommer :P
Ni ser vilken smak tindra hade på sin glass, kolla runt hennes mun :P Haha så gulligt!
Hon ritade medan vi satt där ute- fast den mesta tiden går åt att springa och spela fotboll med henne:) VARMT! Men de e hon värd!
Denna bild har Emelie tagit:P så såg jag ut på Peters kalas..:P
När vi var o grilla:) Snodde idén från Lotta(har jag redan skrivit de på min blogg, kommer inte ihåg) Haha
Denna bilden har jag nog inte visat tror jag inte:)
Ha en skön kväll och morgondag nu! Det ska bli varmt imorgon!
hejdå/My

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ja ni ser ut att ha haft en härlig dag:)

Lena50 sa...

Ja visst hade vi en härlig dag...jössus, inte ens din egen mamma känner igen dig på det kortet, där du ska på Peters kalas, ser inte ut som du...så mörk och så luggen, det är ju inte ofta du har...hehe,