fredag 18 juli 2008

Några bilder(!)

Nu snart bär de av mot farmors hus:)
Svenljunga here i come(för en helg) Men först ville jag lägga in ett inläg och några bilder som ajg har tagit med.... mobilen som alltid :P
......

(jag o mamma var ute och körde)(Imorse regnade det:P )


(uuuuu... spndelnääääät)


(ett flygplan ;)
(jag skojjade med Madde och sa att jag skulle sparka henne XD)
(Igår varndrade jag o Madde ner till sjön:)
(I seeee you)
(Emelie är väääldigt shexxy)

Så, det var nog alla bilder som var nya :P (eller inte )
Men men ... Nu ska jag packa lite Harry ska ju med så det blir lite extra...

Byebye;)



2 kommentarer:

Lotta sa...

Du är jätteduktig på att ta kort. Gillar det du har tagit ut genom bilrutan och flygplanet i luften. Kanonläckra!!

emelies blogg sa...

Asså, fatta att du är hur bra som helst på att fotografera, strunta i din mamma och bli fotograf :) Du skulle bara inte ladda upp den där FULA bilden på mig, FY!!