torsdag 17 juli 2008

Hej! Vi var på G-kås igår. Kul var det,här har jag tagit kort på min ínköp:P

(en mascara för 90 kr)

(en ny fin plånbok, visst är den snygg?, 30 kr)

(Ett naglack, 10 kr)
(Döskallekolligeblock. 5st, 30 kr)

(en assnygg väska med lång rem och stort utrymme, 80 kr)
(en film som verkar vara bra men vi har inte sätt den än, 50 kr)


Och såklart GODIS! Hahaaa. Imorgon ska jag åka till Farmor och pappa , Harry ska med så jag hinner itne skriva i helgen men jag skriver när jag kommer hem på Söndag! Kanske ett till inlägg ikväll eller imorgon! Ha en bra helg annars! bye, Puss

2 kommentarer:

Lotta sa...

Du köpte lite smått & gott ser jag:) Åh, en väska åxå...Ja det har du ju inga innan eller så....hmmm

emelies blogg sa...

haha den filmen tänkte jag köpa xD Visst är mascaran bra? :)