måndag 14 juli 2008

fotspår i sanden:/

(bilden är som vanligt nu förtiden tagen med min mobil)

Go morrn:)

Även om jag vaknade tidigare än jag brukar göra så är jag pigg:)
och de e ju bra nu när jag ska börja cykla upp till lakris igen. Jag brukar ibland klaga på det när det regnar osv men nu känns det riktigt skönt att få lite motion nu när man bara har kastat i sig en massa godis,ush. Menmen. Madde ringde o sa att hon hänger gärna med:) Vi får la se när jag o Hon ska på bio med. Jag får ju pengar utav Lina när jag e ute med Lakris och som tack för att Madde hänger med upp dit i stort sätt varje gång ska jag bjuda henne på en bio... Det har bara inte blivit av än..:P

Nu är de...vänta ska springa o kolla...38 dagar kvar :) Till moga asså:P

wow........hehe;P

här kommer en måste ha lista innan moga:

Ny mobil- KLART

Kläder- halvt klart.

  • Ny plånbok
  • Ny väska
  • Nya idrottskläder och skor
  • Pennor, anteckningsblock(randigt)
  • Almenaka- KLART
  • Höst jacka
  • skor/boots/stövlar(Höst)
Jag vet nog vad ni tänker dom mesta av er.. onödiga saker. Haha
Men fråga Emelie :) Hon tycker nog inte det ( Eller kanske vissa av grejorna) Haha:P
Men de ska vi itne ta upp nu!!! xD
Nu ska jag käka frukost- Ha en riktigt bra dag nu! och håll tummarna att det inte börjar regna när jag o Madde cyklar upp till Lakris:)

1 kommentar:

Lena50 sa...

Inga problem lilla stumpan....Mamma är gjord av pengar...inget mer du kan komma på!!!???:/ :D Oxå en fin bild, den kommer jag att låna av dig...ska göra en Lo med den bilden...