måndag 14 juli 2008

blev publicerad:)

WIIIIIIHOOOOOO!!!!
Nu e jag mallig:)
Mamma ropade på mig och jag sprang dit o kollade och då visade de sig att mamma hade skickat in bilden (NEDRE) till http://www.gt.se/ - gå in där- och gissa vad? JAG VAR MED PÅ FÖRSTA SIDAN eller min bild:) MIN BILD! MINMINMINMINMIN BILD! Haha. Gud vad kul de var.
Dom hade fått in hur många bilder som helst på sommaren och dom valde min! och en till visserligen men skiiitsamma! MIN! Hahaa...:P
Så nu e jag med i en tävling om en digital kamera! Gud jag som så gärna vill ha en egen... Fast det var ju många fina bilder med men strutsamma! JAG BLEV PUBLICERAD!



(Denna bilden var med i tidningen)

2 kommentarer:

Lena50 sa...

GRATTIS, GRATTIS...min lilla gumma, den är verkligen fin...och vem var det som skickade in din bild...hmmmm!!??? Du är duktig på att fota, du är värd en digitalkamera....:)

Lotta sa...

GRATTIS....du är så duktig på att fota. Hoppas verkligen att du vinner. Kul att dom ville visa upp just DIN bild:)