söndag 13 juli 2008

städat i 4 1/2 timmar!

Puh!
Heej!
Gud vad skönt o sätta sig nu! jag har sprungit runt här o städat i mitt rum, och slängt en massa
tomt det blev haha! Städat i 4 1/2 timme... tittat på tre filmer( eller inte sittat dom har varit på bara!)
ush. mamma kollar på någon deckar , handlar om en kille, man. Som lurar unga tjejer o mördar dom. Gillar inte sådana filmer...
Imorgon ska jag upp till Lakris o Madde ska nog hänga med tror jag.
Men nu e jag för slöö för att skriva ngt mer.
Hade bra.
Puss o Kraam, My


(bilden tog jag idag när jag städade o vädrade fönstret:)

4 kommentarer:

Lena50 sa...

Ja, du har varit sååå duktig, ditt rum blev så frächt och fint, då är det min tur imorn, att städa resten av lgh noooga!!! Men det är kul oxå på ett sätt!!!

Lena50 sa...

Glömde att säga att bilden är jättefin, bra fotat!!!

Lotta sa...

Vilket tokläckert foto.....du är ju skitduktig på att fota:)

emelies blogg sa...

Jag säger som de andra, bilden är sjukt fin!!