fredag 22 augusti 2008

Sova över eller skolan?

Hej, skrev inget inlägg i morse, orkar int gå upp nu på morgonen, ögonlocken ville bara inte upp så jag låg nog till kl 6.10.
Men nu skriver jag här så fingrana glöööder.
Idag så var det jätte kul i skolan, vi hade en ganska rolig matte lektion (ja jag vet, låter helt sjukt men..)
Med MK är det verkligen kul.
Iallafall, sen hade vi också bild, lite pinsamt att visa upp den bilden som man hade gjort, men efter alla andra hade gjort det, kändes det lite bättre:)
Vi hade också Engelska men det var inte så kul, men det funkade.
Vi skulle ha EAT i en och en halv timma, men den blev inställd så kl två gick jag , Madde och en annan tjej ner till byn och jag gick in till Kicki och köpte det pulvret.
Vääääääldigt liten burk...:/ Haha. Men den e verkligen bra.
sen gick vi till buss stationen, dom skulle åka hem alla tjejer ( utom jag o Madde) våran buss kom inte föres senare.

Iallafall, vi köpte fika för 7 spänn sen kom bussen.
Snart kommer emelie med, vi ska sova över här. kolla på film, och vi har köpt lite gottit. Som superbloggerska Kenza alltid säger " Nu ska det bli Mys!"
haha

Nu e maten klar. Hejdå !
Emelie om du läser detta! HURRY UPP! Bimbo( skojjade bara, ni andra fattar nog inte vad jag menar, men emelie gör det) Haha

Byebye

P.S EMELIE JAG MENDE INTE BIMBO!

Inga kommentarer: