söndag 17 augusti 2008

okejj...

Tjena!

Vad gör ni i denna kväll?
något kul? Själv sitter man ju o kollar på TV, Gossip Girl gick på repris typ, 2-3 avstnitt i rad så det kollade jag på, Men det är tyvärr slut nu.
Men nu skriver jag ett inlägg istället.
Ajja, men jag ska bara säga till er som komenterade mitt förra inlägg, okejj, ni hade rätt, haha, jag kan inte trolla lotta:D Men det satt fast i ett spindel nät:) Coolt! Haha.
Föressten min möbelering är klar nu med, blev nöjd, större plats. Fast jag har ju haft det så innan.
Imorgon ska det bli kul. Har jag berättat att Emma o Madde ska följa med mig för att jag ska klippa mig? jaha.. det har jag, men det roliga är att vi ska typ stanna där borta hela dagen , vi ska få skjuts av mina grannar vid 11 tiden och sen så ska vi nog stanna där till halvfem, fem ngt.
Kul! Vi ska käka pizza:) Vad händer mer? Joo

MOGA om TRE dagar:)snart TVÅ dagar.Kul asså! Längtar som bara den nu!... väntar, väntar...:)


Ska gå o vänta någon annanstans nu.. eller så ska jag sitta kvar:)

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Ja, Mysan ditt rum blev jättebra, som sagt det blir större plats.Så fina korten blir när dom hamnar på dataskärmen, man ser ju dom inte riktigt i kameran, alla detaljer och så....

Lotta sa...

Så moga börjar snart....aha....det hade jag ingen ANING om.....haha....