onsdag 20 augusti 2008

Moga

Heej.
Nu e kl 16.29 och jag har precis kommit hem, eller ja, jag kom hem kl 4 idag.:/ Men det kan jag nog vänja mig vid.
Dagen idag var helt Okej. Inte tråkigt iallafall. Ganska roligt faktiskt och inte som jag trodde:P
Emelie sa att när hon började 7:an var hon as nerviis, det var inte jag, vi åkte buss som om vi alltid hade gjort osv.
Hehe, man alla mobbar ju 7:orna lite grann, typ "fy fan vad små sjuorna är asså" och "Akte er nu små flickor, här kommer dom skärmmande 9:orna" haah, men det kan jag nog stå ut med;P vi hade en rolig lekiton med, Svenska;) Haha då skulle man skriva ett berv till läraren, jätte skojjigt.
Hehe, imorgon ska jag gå till bussen själv, imorse kom ju Madde.
Och lite nya kompisar har jag ju fått med:D
Och mitt hår blev heeeeeeelt misslyckat imorse så jag fick ha en helt vanlig tråkig hästsvans idag:/ tråkigt.
Så på Fredag (då våran Matomiljö är innställd som den är för resten av veckan)
ska jag trava ner till kickis salong och köpa det pulvert jag berättade om. Hehe.
Jo , jag fick ju det som jag valde. MoM= Matomiljö:) YEEES! Men tyvärr som jag sa så är våran MoM intsälld får resten av veckan...hehe klart ..!
Men nu vill mamma att jag ska ladda in bilder, såå

Byebye

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

vad var det som du inte trodde att det skulle vara ¨då?

Lotta sa...

Låter som du har haft det bra iskolan...och vad kul att du fick ditt val av ämne. =)