lördag 23 augusti 2008

Morgon!

Hej, haha dålig rubrik jag hade på det förra inlägget, kommer faktiskt inte på ngt:P Haha, har redan använt alla känns det som:)
Emelie har sovit över här i natt, vi somnade vid 11 kanske, båda var verkligen ur tröötta är det fortfarnade *gäsp*. Det var Harry som väckte mig. Emelie hade visst försökt men det funkade inte.
Hehe. Vad händer idag? Joo det ska jag berätta. i eftermiddag ska jag baka en kladd kaka! Fick reda på det igår, ska baka tills ikväll, då ska vi åka till borås och äta på resturang, "Thai silk" heter den nog.
Sen ska vi åka till Lotta o Gunnar m. familj, för att spela lite grann. Det e ju så kul att spela med min familj, haha.
Så innan ska jag duscha med.
ush, vet ni vad som går på TV:N nu? "saltkråkarn" jag har aldirg gillat det.

Tjovren: " åt reven opp hela hönen?"
Ush. Haha. Men nu ska jag gå. hejdå!

Inga kommentarer: