tisdag 19 augusti 2008

Dagen i svenljunga 2:P

Hejsaaan,
kom nyss hem från sven ljunga igen, haha, men denna gång var jag där med emelie. Hon skulle klippa sig denna gång, men jag fick ett tips hur jag skulle få upp mitt hår med, ( mer volym alltså) blev riktigt nöjd då, verkligen skillnad.
det var ett vitt pulver man skulle ta i hårbotten och bara massera in och sen..KLART!
Helt perfa, om man nu tar bort den tanken på att den lilla miniburken ( som håller längre än man tror) kostar 169 kr...hehe.. men jag ska bara ha den, så efter scrappmässan i september så ska jag köpa den helt klart:)
Eftersom jag går i moga då kan jag köpa den på skoltid istället för att mamma ska följa med och köpa den.
Vad har mer hänt idag? Var strömmen borta hos er i 1 min med? snacka om att man blir irriterad på det. Jag höll på att skriva ett inlägg innan jag åkte till svenljunga och då..POFF..försvann allt och eftersom bredbandet och rautern går på ström antagligen för interner stängdes ner så försvann alltså inlägget med:(
Sen när den kom tillbaka orkade jag inte skriva om allt.. hehe
Haha.
Men jag o Emelie hade kul iallafall, och o hon blev jätte fin i håret!
Nu fick jag ett sms av emelie hon kommer strax och då ska vi fixa till lite grann tills imorgon.
Sen ikväll ska jag o Madde ut o gå, men jag vet inte om Emma ska med, får la se det.
Skriver kanske mer ikväll om jag hinner ska lägga mig i tid med plus att jag ska fixa lite till med ikväll.

Hejdå om inte jag skriver mer ikväll, önska mig lycka till imorgon. MOGA HERE I COME!

1 kommentar:

emelies blogg sa...

hehe haha (mobbar dig bara)