tisdag 19 augusti 2008

Resten av bilderna från igår:P

jaha, dagen igår då var jätte rolig och idag ska jag med emelie dit bort med. kommer nog ta med mig kameran då med :D
Men nu ska jag berätta vidare om dessa bilder:D





Vi försökte att ta en bild på oss tre, flera gånger om, (10 bilder typ) denna lyckades inte:P Haha men sen lyckades vi med en;P som ni såg i förra inlägget:D

emma satt i trädet och posade:P
HALLÅ? MY?! VAR E DU?
JAHAA; DÄR E DU!
Innan jag klippte mig, stod vi o väntade utanför ett tag:)
`sen åt vi pizza på "Charlies"
Jag o emma, vem e vem? Ser ni det?
Emma tog sina klackskor hela dagen igår tillslut gav hon upp...:D

Men inne på simhallen fick hon ta på sig dom:D
Jaa, den dagen var verkligen kul. Hoppas att jag o emelie får lika kul( tror det) Men vi ska nog inte fika o så. Men men:P^
ikväll ska jag o Madde gå ut o gå en sista gång innan sommarlovet e slut, det e ju den sista dagen idag:D och fatta att i morgon är jag en högstadie tjej, wooow skirver hur det gick imorgon( hoppas det går bra)
Nu ska jag nog äta frukost innan jag o emelie ska åka bussen 12.40:P
Skriver nog mer ikväll om jag hinner ska ju fixa en massa grejer:D
Hejdå


1 kommentar:

emelies blogg sa...

charlies är säämst ;P haha, köpte du yougurt, elr hur det stavas? haha, din frisyr ser jättefin ut :D