torsdag 3 juli 2008

Heey:)


Konstig bild jag vet:P Haha
Hur har ni det i denna varma (men skööna) dag?
Allvarligt det känns som om jag smääääälter bort...
Varmaste idag var typ 35 grader:S Wow!
Denna dag har jag spenderat ute, men har dock inte gjort någon nytta:P Haha
Jag o Fanny har varit en stund idag, badade såklart.. SVINKALLT! Ush, men sola var jätte skönt.
Dagens outfit var bara en bikini, eller en bikini med en klänning över xD.
As skönt och vandra omkring sådär.
Senare ikväll blir det nog till o baka, är inne i en sådan period nu.
Jag hittade ett recept på internet igår. Sega Muffins, låter gott eller hur?!
För ngn minut sen kom Lina o Anders hit o gav mig en present(som tack för att vi passade lägenheten) och gissa vad det var? Något som jag ÄLSKAR, runda , choklad utanpå:)
Ja just det: MALTESERS <3
Haha Jummie:) Nu har jag ngt till helgen, plus att det var en gullig liten spann med :)
Tack Lina o Anders:)
Ska kolla in lite annat här nu:) Hade bäst.
Puss My..:)

Inga kommentarer: