onsdag 2 juli 2008

Bilder från Lina o Anders:)

hej!
Nu lägger jag ut några bilder från när jag o emelie sov över, några e från Lördags också men det är bilder från när vi sov över hos Lina o Anders:)

Emelie skulle testa Pilatusbollen:) så här såg det ut!
En riktigt lyckad pizza som jag o emlie lagade hos Lina o Anders!
Lilla Lakris:) ( Bomb digidi = Läckerbit)
Jag o Lakris gick ut o satte oss när det var rätt så fint väder, lakris lekte så klart:)
Lilla Grynet var också väldigt busig men så himla söt. Hon satt alltid vid stolen bredvid en och tiggde mat. Hon kom gärna upp till sängen på kvällen när man släckt med:)
Detta var i Lördags. Emelie visste nog inte att jag tog? Eller gjorde du det?
Denna bilden blev så hilma fin tycker båda jag, mamma o Emelie:) Synd bara att kopplet var där...
Och i Lördags gick vi ner till stranden.
Emelie trillade i så jag fick kasta ut denna. ( Nää jag bara skämtade)
I måndags tror jag, så lyssnade vi å musik när vi gick ut med Lakris den sista gången.
Emelie sjunger med på "Curly sue" av Takida:)

Komentera gärna:)


2 kommentarer:

kramiz Lina!! sa...

Jättefina bilder!! Ni verkar ha haft det kul!! :)

Lena50 sa...

Villka fina bilder, tagna i rätt ögonblick...kul...ja, ni verkar haft kul och duktiga var ni ju oxå ;)