måndag 30 juni 2008

Hejsan

Hej på er!
vad gör ni? Jag o Emelie har nyss kollat på Ice age 2- en riktigt rolig film:)
Och så såg vi på Hairspray igår:P
Imorse vid kvart i fem väckte emelie mig och f*n vad det dundrade o blixtrade... herregud. Iallafall, Emelie väckte mig så vi for upp och drog ut en massa sladdar, till datorn TV:N, telefonen och så...
Sén kunde inte jag sova på en kvart eller ngt för det åskade(stavas det så?)
Och det spööööööregnade ju med, när vi hade lagt oss med så kom ju lilla Grynet upp i sängen och började kela och leka med min fingrar(bita i dom):p
Så jag vaknade i morse vid halv 11 och emelie sa att hon vaknade typ 10 eller ngt.
Så vi gick ut med Lakris och åt frukost o la oss för att kolla klart på Ice age.
Nu ska vi nog kolla på Vänner med , tredje episonen, eller heter det så?! Haha, tredje året iallafall:)
Jag tror att tråkisen(haha) Emelie snodde en av min tidningar och ligger o läser den...haha
Ska slå henne sen :p( not...) Ja, jag har inget mer o berätta för er nu... nämen titta solen kom fram lite grann nu:) Hoppas, Hoppas att det börjar bli bättre väder nu så att man kan bada! Jag längtar så efter det!
Hehe, jag får la dra mig nu:) Skriver kanske mer sen om det har hänt ngt kul!
Hejdå xD

Puss//My:)

Inga kommentarer: