måndag 30 juni 2008

Kommer inte på ngn rubrik :o)

HeeY!
Nu kom jag inte på ngn rolig rubrik, hehe.

Min och Emelies andra kväll här i deras lägenhet.
Vi har jätte kul:)
jag o emelie kom överens om att vi inte skulle ligga i vattensängen och kolla på filmer (eller serier, "Vänner") Men det var väldigt svårt att hålla, som ni då förstår har vi spenderat den mesta av tiden idag i vatten sängen( Hur skön är inte den då? MAMMA KÖP EN SÅDAN TILL MIG :p) Haha.
Men i en timma (ca) var vi uppe o gjorde mat och dukade. Åt med ;/
Men jag måste ju säga maten blev verkligen lyckad, och det tyckte vovven och kissen med xD
Grynet åt lite av min kyckling och Lakris fick lite av varje,Kroetter alltså men också kyckling.
När jag o Emelie var ute med Lakris innan vid två tiden såg vi en död fågel :/ Not nice!
Jag var lite hemsk och tog ett kort på den med min mobil. Jag kan lägga ut den bilden sen om ni vill?!
Inte?
Okejj då gör jag väl inte det då. Nää ush vad hemska vi är nu, jag får la parlla mig in till emelie i vattensängen och kolla klart på "Vänner". Som btw är as roliga:) Måste ses av er som gillar att dra på munnen:P
jag gillar det och det tror jag dom mesta av er som läser min blogg( kanske inte så många) gör det med !

Puss o Kreeeaaamm!
My! <3<3<3

1 kommentar:

Lena50 sa...

Villka bra blogginslag, kul att läsa nu när du inte är på hemmaplan....det verkar som ni har jätteroligt, men du och Emeleie kan ju konsten att ha kul ihop :) mysigt med några goa filmdagar....bra då att inte vädret är det bästa...fortsätt att ha det härligt!!!!! ;)