tisdag 1 juli 2008

Hola!!

Tjabba!

Hmm, vad ska jag skriva? Jag o Emelie har lite tråkigt nu så jag satte mig vid datorn och hade bara lust o skriva ett inlägg:) Men jag har ju inget o berätta..?! Haha.
Idag/Kväll ska vi hem. Lina o Anders kommer hem vid 23-23.3o kanske, vet inte riktigt så vi stannar nog till kl nio tror jag(ca)
Vi har kollat på "Vänner" nästan hela tiden. Dom är as roliga men ikväll (tror jag) ska vi nog kolla på "Juno" den skrev jag om i min lilla filmlista.
Vi skulle kolla på den i Söndags tror jag, men det blev "ice age" istället( as rolig)
sen har det bara varit "Vänner" som varit aktuella, börjar kanske bli lite trött på dom:P
Och så nu har vi ätit klart allt godis-.-
Vi kunde inte låta bli o ta dom sista popcornen nu.. xD Haha
Sen i veckan har jag inga planer direkt heller.. jag har nog några slappar dagar. Hoppas att det blir fint väder så jag kan ligga ute o sola, min bränna börjar att blekna, eller rättare sagt den e snart borta.
Eller jo! På Lördag ska mamma o Lotta ha sin fest:)Mamma har redan fått sin present.
En tröja /T-hirt från Indiska i Göteborg.
Passar mamma! :D
Men nu ska jag nog dra mig. Men vet inte vart haha, jag har bara inget mer o skriva till er!

Ha det underbart nu och håll tummarna för bättre väder!

Pussar till er!
Från My;)

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Ni har vart duktiga...hoppas ni har städat ordentligt överallt!!!
Ska bli kul att få hem dig...lilla stumpan :D Harry kommer att bli glad oxå...han är nyborstad och fin...

kramiz Lina!! sa...

Tack för att ni har varit så snälla o bott här hemma hos oss, här är så fint så, ni har skött er jättebra!!!