söndag 29 juni 2008

Hej på er!

hejsan! Hur har ni det? Här är det bara fiint!
Jag o Emelie är ju uppe på floghult och passar lägenheten óch djuren.
Lakris är så snäll såå.
Grynet med visserligen men hon har inte kommit fram än, jag har kelat med henne där hon ligger(bakom sovrummsdörren) Men när jag o emelie gick hem till Emelie (kom hem för en timme sen ca) så gömde hon sig igen, men hon kommer nog fram snart.
Nu lagar jag o emelie en pizza (EmeliesoMysbästa) Jag vet klassiskt namn, och så har vi planerat kvällen som en film kväll.
Här är några av filmerna vi ska se på dessa dagar:

-Hair spray( den ska vi se på nu alldeles strax)
- Juno(Ikväll ska vi se den)
-7 miljonärer( Riktigt rolig)
-High school musical 1&2
-Charlies änglar 1&2
-På andra sidan häcken (komiskt nog såg jag o Emelie den här hos Lina o Anders första gången)
-Ace ventura(vet inte riktigt vilken det är)
-Kogänget
-ice age 2 ligger också på listan (den filmen MÅSTE alla se, hur rolig som helst.)

Ja där fick ni några tips med om ni ska ha en filmkväll där hemma o gosa!
Nu ska vi göra klart pizzan!

Ha en fortsatt trevlig söndag och så skirver jag nog mer i morgon kväll!

Puss My!

Inga kommentarer: