lördag 28 juni 2008

hej


Hej!
Nå, vad tycker ni om min nya mall?
Jag blev sådär nöjd, inte fult men inte den bästa...
För två timmar sen var jag, Lina, Emelie uppe i affären och handlade till dessa tre dagar vi ska passa djuren och lägenheten:)
Som Lina sa, vi kommer ju inte svälta ihjäl kan man ju säga :p
Det blev ganska mkt:) Haha
Plus jag o Emelie köpte tills idag med, fast det blev inte så mkt.
Nu lyssnar jag på Duffy, en skiva som Anders laddat ner till mig!:)
"Mercy" är ju bäst:P Helt klart.
Nu är allt packat o klart tills imorgon med.
Jag hinner ju inte packa (trodde jag) för jag ska ju sova över med Emelie, men hon skulle hem nu så jag ahde ju tid över att göra det, men skit samma.
Känns som om vi ska bo där i en vecka:P Haha
Om man kollade på maten när den var upp packad såg det ut som det, haha!
mamma kommer hem snart med, vi får väl laga ngt gott då, jag åt inte så mkt frukost idag, bara lite flingor.
hejdå! Puss!

Inga kommentarer: