onsdag 25 juni 2008

Hej...!

Imorgon får jag den:) Äntligen kommer den, min mobil; ) Den kom idag men ingen skulle in till svenljunga o hämta paketet så brevbäraren får ta med sig den imorgon:) fast min mobil är röd, vinröd typ:)... Längtar!
På söndag så ska jag o Emelie till Lina o Anders lägenhet och passa den o djuren! Gud va kul det ska bli! Och på eftermiddagen så har hennes (emelie) pappa kalas o jag e bjuden. Så då ska vi dit...


(titta på Harry på denna bilden, visst är han söt?! Han kollar på TV, men han ser ännu roligare ut när han hoppar upp med framtassarna mot TV-rutan)

Nu har jag bakat och mina goda muffinsar står så att dom inte är så varma!
jag hade bara lust o börja baka. Så nu medan vi tittar på matchen så ska vi äta chokladmuffins <3.....>
Hadebra! Puss!

Inga kommentarer: