fredag 27 juni 2008

några bilder från mobilen xD

hej på er!
Jag höll på med min mobil för fullt igår ocj jag e jätte nöjd med den:) Love it!
Och idag så har det mest varit fotande(igår var det typ musik och lite fotande) riktigt kul.
Som ni vet tycker jag om fotografering, så det har varit kul! Här kommer lite förklaringar till korten meed!

Här är en klassisk ego bild (klart man tar nu när man har en sådan bra kamera! :p)
Dena bild har Emelie skickat till mig och, (haha jag ser riktigt läskig ut!)
Harry var väldigt nöjd med gårdagens lilla promenad med Madde:)
Som jag skrev igår så skulle jag o Lotta, Tindra o Tuva till Borås, ja som ni ser så var det ganska ansträngande. Tindra somnade( så söt) lägg märke till den lilla söta bubblan i munnen, bedårande :)
Kvällskyming;) Liten bit av Holsljunga! <3

Inga kommentarer: