söndag 6 juli 2008

Heeey:)

( ett gammalt kort på Harry, han e valp, visst e han söööt?!!!)
Shoooo!
Igår hade mamma o Lotta sitt kalas, vi spelade kubb.
hur gick det?
Haha det vill ni inte veta hur det gick för mig...men alla andra var jätte bra:P Hehe
Så igår så fick Lotta sin Soda stream och mamma fick ett kort, och då så ska dom bjuda henne på en bowling kväll, Jag har redan gett henne min present.
Mamma tror nu med att jag e allergisk :/ inte så bra, min förskyldning har kommit tillbaka(Kanske inte skulle bada i det svinkallavattet här om dagen) men mamma tror att det e allergi. Man vet ju aldrig...
Imorgon händer det inget speciellt... bara slappa o kanske vila lite grann efter helgen och vill få bort min förskyldning.
Även om jag o Tindra sov ganska länge idag, ni vill inte veta hur länge så är jag jäääättte trööööööt.
Jag får väll gå nu ´gäsp ´! Har inget mer o berätta men jag skirver nog imorgon med.
Kika in här då!
puss0kraaam!

Inga kommentarer: