torsdag 10 juli 2008

Studio bilderna:)

Heey.
Jag hade inget o göra så jag tänkte ladda upp mina studio bilder , fast dom e ju tagna för ganska längesen men ändå:)
Jag tror inte jag har laddat upp dom innan. Först blev man jätte nöjd med dom och tyckte att man var en riktig heting, men jag vet inte nu...fast jag gillar min hårfärg xD


denna bilden (blå tröja) var en rlig bild o ta:) haha ,man kände som som en riktig modell när man stod sådär:)
Ja... denna bilden blev jag nöjd med då.. men nu vet jag inte, ser lite konstig ut, typ arg...
Han som hjälpte oss att välja bilderna och skriva ut dom till en CD sa att på denna bilden såg jag mycket äldre ut än jag var. Jag ser ju längre ut iallafall:)
Bilden med speglen här var också rolig( alla bilder var ju det men vissa var ju roligare än andra) Fast det var jobbigt att stå böjd sådär ganska länge...

Inga kommentarer: