onsdag 9 juli 2008

Tröööööt

(egobild, tagen med mobilen:P.......)
Hejsan på er!
Jag e lite trött idag, jag vaknade kl 11.00 men låg till kvart i 12:) Sköönt:) Men ändå så e jag trött:P Men de kan ju bero på att jag inte somnar så lätt på kvällarna( bara för att jag vaknar så sent) Haha;P Det går liksom runt sådär xD
Senare idag ska jag lägga in bilderna på mina nya LO.er som jag gjorde igår och i förrgår:) Blir kanske lite scrappande idag med, om jag hinner vi ska ju på bio ikväll, jag,mamma och Lina:)
Vi ska kolla på "Sex and city" ska vara bra säger folk:)
Det har regnat hela dagen.. (jag vaknade första gången kl nio men jag gick inte upp, somnade om) så alltså redan kl 9 imorse regnade de, säkert tidigare, men nu när jag kollar ut så är det lite uppehåll:)
Nu e det 42 dagar kvar innan moga <3<3<3
LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!
Ska nog äta lite frukos nu! Byebye! Puss

Inga kommentarer: