torsdag 10 juli 2008

Wiiihooo!:)

Imorgon så ska vi till Lina o scrappa:) Jag är inne i en sådan period att jag har lust o scrappa. Mamma o jag har just blivit färdiga med varsin LO:) När jag var ute med Harry tog jag lite bilder med mobilen , kanske inte så fina bilder, men lite roliga tycker jag:)

Haha, jaa som ni ser, kanske inte så bra men lite småroliga;P
AAAA, en JÄTTE??? Eller?
Denna bilden e ju sååååå vacker? Mamma undrar vart alla Maltesers tagit vägen..:P
Suddig bild , men jag kan ju skylla på att harry var på bushumör och satt inte stilla!
Ja , sen fanns det mera bilder, men dom e ganska lika varandra :)
Ha en bra fortsatt kväll, nu ska jag gå o göra iordning fika!
Hejdå

1 kommentar:

Lena50 sa...

Fina och roliga kort du tar jämt :) den på Harrys tass vid blomman är ju riktigt häftig...för att inte tala om den på mig haha....