söndag 19 april 2009

Helg


Hejsan alla lääsare;)

Hur har ni de? Jag har inte skrivit sen... öh...Onsdag eller ngt, men jag har haft fullt upp, Torsdag, vet jag inte varför jag inte skrev, Fredag åkte jag med hem till rebecca- skriver mer om de sen- och Lördag orkade jag inte, dagen gick väldigt fort, jag kom hem vid tre och sen var jag skit trött..:)
Som jag skrev, jag åkte med Rebecca hem i Fredag och sov över där, vi hade så jääääkla kul! Vi tog en massa roliga bilder på hennes studsmatta, och hon lärde mig så en bättre volt. Haha mina gamla som jag gjorde innan var så...låg.haha!
Men ni ser ju på bilden så jäkla kul de såg ut xD
Vi hade lite problem med sjulvutlösaren vi visste inte när vi skulle vara i luften men efter typ...femtioelva försök lyckades vi:D
Och så klart- med mitt uslabalans sinne-trillade jag av mattan och fick ont i ryggen/revbenen :/
Idag är de lite bättre så;)
Hoppas de inte håller i sig länge, tror de går över tills imorgon!:D
Vet ni?
Som alla som läser min blogg, så gillar jag ju serien Twilight (HAAHHA) och för en och en halv vecka sen kanske så skickade jag in till Borås stadsbibliotek och frågade om dom kunde kanske ha någon slags träff om just Twilight- de hade varit i en massa andra ställen så jag tänkte Borås kanske också ville ha ngn- och de tog ett tag tillslut fick jag svar.
Hon skrev att hon hade pratat med Barn och ungdom och sa att de var en bra Idé men att de kanske inte skulle kunna genomföra de, hon frågade också efter idéer och jag skickade in några;)
Och nu igår skickade hon ett mail till mig igen, och skrev att dom ska genomföra de!:D
Jag blev SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glaaad!!!
Den 5.e juni kl 20.00:D
Rebecca ska nog följa med mig också!:D hahahahhaha;)
Detta blev ett riktigt långt inlägg så nu lägger jag av, annars orkar ni väl inte fortsätta läsa min blogg!:D
Ha de skönt i solen nu!:D
Kram My

3 kommentarer:

Lena50 sa...

haha, ja ni verkade ha riktigt roligt...härligt :)
bra motion oxå ;) fast inte när man ramlar av :/
ja vad kul med Twilight träffen...absolut nåt för dig..och grattis till att dom genomförde din idé :)

kramiz Lina!! sa...

Vilket roligt kort... perfekt tajmat :) Vad kul med träffen, kul att de lyssnade till din ide... vra gjort syrran!!! :)

emelies blogg sa...

du och din twilight ;D