tisdag 21 april 2009


Heeej!:D

Vaad händer?:)
Inte så mkt här faktiskt.
Knappt några läxor denna vecka och de är riktigt skönt:D
En sak som är mindre skönt är att jag har så oooooootroliigt ont i ryggen, F****************************************************************
****************************************************************
****************************************************************
**************************************************n!
Jag hoppade ju av studsmattan hemma hos Rebecca, och skadade ryggen, och idag på idrotten spraang jag för igår kunde jag inte springa så mkt.
Ja, och gissa vad som hände - mymeddebästabalanssinneteverNR1 trillade ju såklart och landade var? Jo på Ryggen. Och HELVETE vad ont de gör ibland ( ursäkta ordspråket)
när man böjer sig ner...ush!
Ja nu snackar vi ONT här hörrni!
Nä ngt roligare nu... öh... äh kommer inte på ngt att skriva här, så istället: Hoppa in på fotobloggen och kolla litegrann, den e uppdaterad:D
Kraam My:D

2 kommentarer:

emelies blogg sa...

usch fy :/ krya <3

Lotta sa...

Nä vad tråkigt....Hoppas verkligen det blir bättre snart...
Nu ska jag hoppa in i din fotoblogg:)....ååååå hopp.....